Alla inlägg den 12 april 2011

Av Camilla - 12 april 2011 17:34

För någon vecka sedan bestämde jag och Malin att vi skulle ut och gå tillsammans. Men av olika anledningar så blev det inte av förrän idag. När Malin kommit hem från skolan och ätit sin macka, så gick jag och mötte henne, tillsammans med Lillan. Vi gick en stor runda, hade stegräknaren på mig. Visseligen vet jag att den inte alltid räknar alla steg man tagit, men det som den räknat var följande>:

Antal steg: 7306

Sträcka: 15,5 km

Förbrukade kalorier: 2690


Vet inte hur pass säkert det är med kalorierna, eller sträckan, men nästan en och en halv timme var vi ute ocj strosade.

Såg vitsippor, snödroppar, krokusar och påskliljor. Öresundståget dundrade förbi oss på ett ställe, och vi hörde fågelkvitter.

Strax eftre att vi kommit hem så ringer Malins pappa att hon ska gå hem (lillebror Anton gick hem så snart det var Malins tur att sitta vid datorn, då tröttnade han) Och när Malin nästan var hemma så började det regna, hoppas att hon hann hem utan att bli alldeles för blöt. Dessutom får jag höra senare att hon fick skoskav på promenaden, hade hon sagt något så hade jag skjutsat hem henne istället!

Så nu sitter jag här med dåligt samvete   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards