Alla inlägg den 7 april 2011

Av Camilla - 7 april 2011 13:09

 En svensk åkte skidor i norska fjällen och råkade förfrysa snoppen. En norrman lovade hjälpa honom och tog honom med till sin stuga.
Norrmannen tog fram en flaska whisky.
Svensken:
- Whisky? Det hjälper väl inte mot sånt här?
Norrmannen:
...- Hur dum får man vara om man är svensk. Kan du inte läsa på flaskan? Ballentine!

  
En äldre dam som bodde i ett villakvarter skulle på telefon beställa olja. När hon gjorde beställningen så råkade hon avslutningsvis säga att hon ville ha mannen med den långa slangen...
Efter att hon lagt på luren så insåg hon att den meningen kanske lät lite egendomlig. Då ringde hon upp oljebolaget och förtydligade:
- Ni kanske tyckte att beställningen var lite konstig men anledningen är att jag har hålet så långt upp i häcken!!
  
Ett gäng grabbar har planerat för en skoterresa... Två dagar innan resan, meddelar Janne att hans fru sagt ifrån. Alla blir irriterade, men vad kan dom göra?
Men när polarna två dar senare anländer till stugan, har Janne checkat in, provkört en rpa och tar nu tredje ölen. Killarna undrar förvånat hur detta är möjligt.
- jo, svarar Janne. Igår kom frugan, i nytt genomskinligt nattlinne, drog in mig i sovrummet, där hon tänt dussintals ljus, spritt rosenblad över golvet och lagt fram rep och handbojor på sängen. Hon bad mig sätta på henne handbojorna och binda fast henne i sängen... När jag hade gjort det så viskade hon hest:
- Gör vad du vill...! Och här är jag   
 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards