Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Camilla - 6 juni 2010 15:24

Igår var jag i Vilshult, hos "dr Steen" och hämtade hem min dator igen. Den la av den 13 april och fram till gårdagens datum så hade jag fått över 2000 mail på min telia-adress. De flesta från Facebook iofs, men ändå. Tog sin lilla tid att gå igenom.

Allt finns kvar, mina stambokföringar som skulle skickas in till SKAF (och nu raskt är ivägskickade oxå) alla papper och grejor till Emme & Niklas bröllop, mina 103 000 stamtavlor på cavaliererna, de hade jag ju aldrig orkat fixa ihop igen. Alla foton jag tagit på Pompan och övroga kidsen under året, ja allt. Underbart! 

Dessutom ät den fasen så snabb numera :)

Av Camilla - 6 juni 2010 15:16

Här är det demonstration på hög, eller kanske låg, nivå.

Åkte iväg igår eftermiddag, för en kopp kaffe, men det blev övernattning, och idag var det flera som demonstrerade vad de tyckte   

Benjamin skulle först inte ens komma till mig, och när jag hade honom i min famn så dröjde det länge inna jag fick någon kram. Min lille charmknutte var nog lite sotis ;) Han skulle ju sovit hos mig i natt oxå.

Sedan kommer Joel, sätter händerna på höfterna och utbrister med sträng röst: så du är hemma nu?! Och strax efter kommer lillebror Oskar med kommentaren: det måste varit en jäkal stor kopp kaffe.

Och Lillan sedan, lille Pillipluttan som i vanliga fall bara har koll på vad allt som är ätbart finns, hon har knappt lämnat min sida, och DET hör inte till det vanliga precis med min lilla Damp-bebis   

De vuxna hade en hel del kommentarer oxå... hör inte till det vanliga att jag gör så här precis :) Men de var knappast rumsrena så de skriver jag inte här   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards