Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Camilla - 3 juni 2010 07:49

Och ända så har jag varit uppe tidigt nu...

I söndags morse gick jag och la mig halv fyra, men vaknade likt förbannat innan åtta. Kan ju ha berott på att jag inte låg i min säng, det var en katt som ville kela med oss och i ett hörn i rummet stod en voljär med väääldigt snacksaliga nymfparakiter.

Måndag och tisdag var det halv fyra, onsdag halv fem. Idag sju.

Visseligen var det Jessika som riktigt väckte mig idag med sms, men jag var halvvaken redan när de började att anlända.

Har ett fågelbo under plåttaket över mitt fönster, och de pratar högt, de som bor där. Trodde det var Godis som pratade först, för när hon  vill ut så piper hon.

Och jag är ingen morgonmänniska direkt. Jag ligger och läser eller tittar på tv till ett-två ibland. Då är man INTE sugen på att stiga upp innan 8-9 precis.


Jaghar sagt en tid att jag skulle vilja ha en nymfparakit igen. Hade ett par för 15 år sedan: Täppas och Pippi. Men nä, jag har ångrat mig ;)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards