Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

I morgon....

Av Camilla - 2 februari 2010 07:34

Jaha, tiden har tagit ett rejält kliv!

Började med att pappa fick maginfluensa i söndags, och efter kom jag   . Inte en chans att kräka något med min mage, magsäcken var tom, inte ens galla. Men reflexerna finns ju, så gissa om jag hade träningsverk.....

I går kväll var det så över. I alla fall för min del. Pappa känner sig fortfarande krasslig. "Ni kvinnor snackar om att föda barn, men ni skulle kännt hur dte är när en riktig man är förkyld..." nä skämt åsido. Tycker synd om honom, ja om vem som helst som har maginfluensa!

I eftermiddag ska jag ringa till  sjukhuset så jag får veta hur dags i morgon jag ska infinna mig på avdelningen. Har jag tur igen så blir det kl 7 på morgonen, annars blir det senare på förmiddagen. Längtar fast att jag har ett litet pirr i magen. Inte så mycket för själva operationen, den förra, GBP:n, var den stora prövningen, detta är bara lite finlir. Nej för när de drar dräneringsrören... Linda sa att när hon fick sina dragna efter bröstförminskningen så gjorde det ont så ända in i helvete. Fast det är ju 15 år sedan, och hennes satt inte där mina kommer att sitta. Kanske vi har olika smärttrösklar, och mina sitter inte på ett så ömt ställe... kan ju hoppas i alla fall.... eller så får jag verkligen hoppas att de drar dom när jag är neddrogad   

Och är det inte typiskt? Min mens skulle komma i slutet av veckan, typ söndag, men startade i morse.... SKIT!! Blir till att ha binda ett par dagar då, inte fan för att jag ska försöka mig på tampong med operation i magen. Timingen kunde ju varit bättre, men eftersom pappa haft blodpropp så är det minimalt med saker jag kunde tagit för att hoppa över/försena menstrationen. Och p-piller äter jag inte alls... bara att gilla läget o förvarna på op.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - Söndag 7 april 16:06


  Denna honan kommer att paras senare i vår. Båda hennes föräldrar ör stambokförda på 95p, pappa Jocke har 2*95. Hon har själv 2*95p.  Hon ska paras med Herr Larsson, 96p.  ...

Av Camilla - Onsdag 3 april 13:33

I går hade vi föräldrarmöte i Linus innebandyklubb. Det är flera föräldrar som klagat på tränaren och den som är med som ledare på matcherna. Det toppas i laget under matcher, Linus är en av dem som får minst spelartid, minst byte och minst passninga...

Av Camilla - Onsdag 3 april 13:09

I helgen funderade vi på att byta till sommardäck men det kom en heldag i Furuboda och en kaninutställning i vägen    När vi vaknade upp i dag kändes det helt okej. Visseligen har det mesta smält bort men vitt var det ändå. Men några bakslag ska ...

Av Camilla - Onsdag 3 april 13:00

Nu har vi varit på kaninutställning i mars månad. Först var det Örsjö 16/3. Jag ställde mina 2 sparade rex-flickor och Linus ställde Nacho och Herr Melin.  Mina flickor fick 93p vardera. Den ena för att hon hade längre vita stickelhår och den andra...

Av Camilla - Torsdag 14 mars 09:39

Ja, faktiskt det är helt okej. Det är mindre okej att vara elak och småsint för att man känner så. Jag kan vara avundsjuk på andras framgång, lycka eller tur. Det betyder inte att det är okej att börja prata illa om dem, till dem osv. Jag är avun...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards