Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Camilla - 25 juli 2009 09:26

Fyllde en vecka igår... han är så kär, den lille klumpen. Äter sover, sover äter. Härlig röd färg, men det vita lyser på honom. Egentligen stör det inte mig, och hade han varit tik så hade han stannat ändå! Trots att det kommer att vara för mycket för utställningar. Men är allt annat okej med honom så är ju avel helt okej, och det finns inga hinder idag för lydnad/agility/spår etc.

Risken med en valp är att den blir fruktansvärt bortskämd, och gissa om det kommer att bli så här med Klumpen också. Man sitter gärna vid datorn eller framför tv:n med en liten röd valpkropp i handen, nej läs händerna, för han har vuxit ut ur bara en handflata numera.

Måste ta mig i kragen och fotografera honom!

Av Camilla - 25 juli 2009 09:22

ska döpas idag. Lilla Lyckotrollet! Ska ha med mig kameran och fota. Linda ska bära henne. Och jag bar hennes pappa till hans dop. Hujeda mig vad gammal jag blev med ens där.... ;)


Lite rörd blev vi allt, när pappa Peter ringer hem till min mamma och frågar om namnet Pärla. Min mormor hette Ingeborg men kallades för Pärla av barnen, barnbarn, barnbarnsbarn och respektive. Och Peter ville döpa sin dotter till det. Inte som tilltalsnamn men som ett av namnen.


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards