Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Camilla - 16 juni 2009 06:50

Idag fyller Indra fem år... Pyrets förstfödda lilla bebis.

Indra skulle egentligen stannat här, men av olika anledningar så fick hon flytta till Älmhult istället.

Hon var ensam i sin kull, så hon hade aldrig någon egentlig dag-hage, utan sparng för det mesta lös med de vuxna, vilket gjorde att när hon var 5 veckor så var hon rumsren om nätterna (aldrig ngt i natthagen att städa bort) och när man ropade till de vuxna att de skulle ut och kissa, så kom lilla Indra springande hon också.


Indra parades och fick en kull valpar nu i mars, men tyvärr gick hela kullen bort. Så hon ska få en "lillasyster" av sin lillasyster Lillan istället ;)


Grattis Indra, massor av nospussar från oss!

Av Camilla - 16 juni 2009 06:47

Efter en lång tids regn, och blåst, så var det riktigt härligt att komma ut idag. Visseligen "bara" 12 grader varmt, men eftersom det inte blåste något alls, så var 12 grader riktigt varmt =)

Hoppas det håller i sig något. Att det inte är så varmt, det gör inte mig något, men jag hoppas innerligt att det inte blåser eller regnar på fredag.

Jag får riktigt ont i armar, händer och fötter när det är regnigt. Och dessutom så gör min psoriasis ont när det blåser......



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards