Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Camilla - 7 juni 2009 08:58

Har ni missat att det är cavalierträff i Skillinge på lördag?

Jag ska tyvärr inte dit, har redan planer för den dagen sedan länge.

Men ni andra: åk gärna dit. Helena, Anki och Thea har ett digert och BRA program som ska gås igenom, mycket skoj kan vi lova. Och chansen att ta hundborgarmärket.


Gå in på www.cavaliersallskapet.net så finns det länk till inbjudan.

Av Camilla - 7 juni 2009 08:54

Nu är det 3½ vecka sedan Lillan blev parad, och jag tror att hon är dräktig, fast det är lite tidigt att säga något ännu. Hon har en hel del tecken på det:

1: Ökad aptit (med tanke på hennes grundaptit så är det minsann inte så lite)

2: Ökad pälsmängd, hennes behåring i ljumskarna och på magen når nästan ner till tassarna, och det hör minsann inte till det vanliga när det gäller nakenfisen.

3: Spenarna är förstorade

4: Lite ökad mage

5: Bred bröstkorg

6: Vill inte gärna hoppa upp för att sno kattmaten, den kan till och med stå framme ibland.

7: Hanarna är fortfarande intresserade av hennes bakdel när de kommer och hälsar på (Bosse Bildoktor och Rocky)


Nu håller jag tummarna så att det inte bara handlar om önsketänkande eller skendräktighet

Av Camilla - 7 juni 2009 08:51

Har märkt att jag får sämre motorik i fingrarna utefter hur tiden går. Märkte det när jag sklle skicka sms, fingrarna lyder inte som de ska, det går så sakta, och trögt. Får nog ta upp det med Divna i morgon också när dte är dags för läkarbesöket för min nackes skull.

   Kan jag skylla alla mina felstavningar och ihopskrivningar i bloggen på det också? Njaee.... tror faktiskt inte det, utan det beror nog mer på att jag har bråttom när jag skriver.... Allt ska gå snabbt. Har aldrig kunnat ta det lugnt i hela mitt liv. (Därför som jag dricker te *fniss*)

Fast - jag är en lat människa ändå!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards