Alla inlägg den 21 april 2009

Av Camilla - 21 april 2009 19:12

Love them!!!

Av Camilla - 21 april 2009 19:09

En artist som jag lyssnar på mer och mer, älskar hans låtar, hans röst hans.... ja alltihop i ett enda paket ;)

Av Camilla - 21 april 2009 19:07

Tre kvinnor samlas:

En singel, en förlovad och den tredje gift, bestämmer att de ska tekniskt pröva hur man bäst kan förföra en man.

De bestämmer att, samma kväll ska de ta på sig en body i svart läder, höga klackskor och så ska de ha välmålade ögon som är förföriska och i den utstyrseln ta emot gubben när han kommer hem...
Dagen efter samlas de igen för att höra hur det har gått...
Singeltjejen:
Så fort han öppnade dörren och såg mig i läderbodyn o högklackat skrek han som en vilde och vi älskade fyra gånger på raken, direkt på golvet...
Den förlovade tjejen:
Jag tog på mig bodyn, de högklackade skorna och sminkade mig sexigt, men det kändes lite pinsamt att stå där nästan naken, så jag tog på mig en pälskappa som jag hämtade i garderoben. När han kom hem, öppnade jag pälskappan så han  kunde se vad jag hade under. Han blev tokig och skrek av lycka, han kysste mig överallt, vi gick till sovrummet och älskade två gånger på raken.
Den gifta tjejen:
Ja du (med en besviken ton), jag tog också på mig läderbodyn och skorna. Jag sminkade mig mer än vanligt och kände mig snygg.

När gubben kom hem, slängde han sig på soffan, tog fjärrkontrollen till TV i handen och sa:

- Hörru Batman, vad blir det för mat idag??

Av Camilla - 21 april 2009 16:52

Idag kom vårens - och årets - första långtur påcykel.

Cyklade 1 mil (Agerum-Pukavik-Norje-Möllebjörke-Agerum).

Inte platt i rumpan

men matt i benen =)


Fast på ett bra sätt, känner mig duktig och nöjd med mig själv.

Nu dröjer det kanske någon dag innan jag är beredd för nästa runda...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards