Alla inlägg den 6 april 2009

Av Camilla - 6 april 2009 17:21

Känns det som. Inget nytt på min front egentligen.

Tog hundarna med mig på promenad i morse, 40-50 min lång, och jag mår toppen. Pyret och Godis mår inte fullt så bra. Märks att damerna börjar bli gamla. Ska köpa Glucosamin till dom när vi ska till Ullared den 18:e.


Läste på Mimmidalens sida: 4 hundar som gått bort på 8 dagar. Visseligen gamlingar, men vad gör det för skillnad? Oerhört jobbigt, så en stro tröstkram till dom!


Och på Vouges blog har man kunnat läsa om deras tragiska förlust i förtid, av Polly. Stor kram till dom också!


Inget löp märks av, vi väntar på Molly och Lillan.


Får väl slänga iväg ett grattis till Camilla på Sparvögas kennel, som tog hand om tikcertet med härliga Emma, på SV-utställningen i Malmö för några veckor sedan, GRATTIS!!

Och till Anki o Patrik som nu hittat sitt hus. Under våren kommer Skrållan och lilla Råttan Molly att få ett eget hus med tomt att skälla in och mysa i. Grattis!


En ny kull med kaninungar föddes idag. Har haft otur med mina honor och kullar, får hoppas att det går bättre med dessa tre bebbar. En helsyskon kombination i syfte att befästa min typ och få fram fler blå avelsdjur.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards