Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Camilla - 26 februari 2013 10:37

I juni lät jag sätta in en p-stav i armen, för ett säkrare skydd. Tycker att jag har läst på mycket om det men tydligen inte tillräckligt. 

Visste att den kunde ge oregelbundna blödningar men jag har mer än halva månaden med blödning och har nu tröttnat. Det är påfrestande att ha så många dagar med blödning, humöret, orken, blodvärdet, mensvärk mm... så nu har jag bestämt mig för att den ska väck. Får hitta en annan lösning helt enkelt. P-piller funkar inte heller som de ska, hela våren innan Snuttrik fastnade, så var det oregelbundna blödningar och jag HAR tagit pillret varje dag - ändå blev det en liten Linus. På grund av min operation kan pillret ha passerat för fort och inte hunnit göra någon verkan. 

Läste i helgen i bipacksedeln: håll koll på de tre första månadernas blödningsschema, blödningen brukar se lika dan ut resten av tiden.

Dessutom: mer än 99% säker. Tacka sjutton för det. Alla vet ju att säkraste sättet att INTE bli gravid är att inte ha sex... 

Rekomenderar inte p-stav.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards