Alla inlägg den 8 april 2012

Av Camilla - 8 april 2012 10:38

Och middag i Agerum. I år hade vi lyckats få ihop alla sex syskonen. De enda som fattades var Lottas två äldsta och deras barn annars hade vi varit full liga. Men det hade aldrig lyckats att få ihop alla på en och samma gång i Agerum, vi har helt enkelt blivit för många för stora inomhuskalas där numera.

Men det gick i alla fall att få in oss 22 utan problem, eller ja, i trängsel men med skratt går det mesta  .

Benjamin skulle sitta bredvid i soffan och leka med musse och lastbilen, han blev skitsur när jag hivade upp lillasyster Lovisa hos oss också. Lovisa sprang och ropade Milla en hel del, frågan är bara om det var bara mig hon menade eller om Lotta och Jessika också går under det namnet, för jag satt i fåtöljen och tittade på TV och hon stod bara 1½ meter från mig i soffan och ropade ut efter Milla, när Lotta och Jessika var ute med Zambo och Boss.

Klara var lite avvaktande, hon gillar inte riktigt att jag eller Linda har de andra kidsen, men det gick bra ändå. Även om de ska göra allt likadant de där fyra   .


Vi åkte hem först, jag orkade helt enkelt inte längre, är trött och det var jobbigt med så mycket ljud även om jag bidrar till det själv också. På hemvägen passade vi på att åka inom och hämta vaggan som fröet ska ha den första tiden. Pappas första nalle låg där i också, gulligt   



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards