Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Camilla - 18 februari 2011 13:24

Detta är sista dagen på tredje veckan, och totalt min 8e gång på gymmet. Idag tog jag morgon-passet så jag ska slippa köra iväg ikväll, man är ju inte hemma förrän kvart över sju-halv åtta, så ska man duscha och plocka iordning innan man smiter iväg.

Var ganska trött när klockan ringde, ledig dag och sen tv-kväll. En macka och så iväg in till Open gym i Sölvesborg och ett pass Easyline. Detta passet leddes av Linda, och var lite annolunda än Hulda och Hannas pass. Annolunda men kul. Mycket kondition och så övningar för rumpan. Så idag har jag stretchat rumpan för första gången... på gymmet vill säga   

Vi var inte så många, men ändå en tio styck. Detta gjorde att det blev mer intensiv träning på step-up brädorna vilket inte är helt fel.

Känner av dagens pass i yttersidan av låren och så magmusklerna.

Funderar på om man skulle försöka ta morgon-passet varenda fredag. Man hinner ju duscha på gymmet innan man ger sig hem, och har god tid att fixa sig inför jobbet.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards