Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Camilla - 19 oktober 2011 18:16

Idag tog vi en tur till IKEA i Älmhult. Inget särskilt som skulle köpas in egentligen, utan mer en resa för att fördriva tiden, och passa på att käka lunch eller vad man ska kalla det.


Jag köpte inget särskilt egentligen, lite fler värmeljus, IKEAs värmeljus är kanon. En dörrmatta, kan alltid behövas. Kommer faktiskt inte ihåg om jag har någon bland alla lådor i garderoben, men skadar knappast med en ny. Flyttlådor, dags att börja sortera. Vad ska hamna i lägenheten, vad ska hamna i förrådet, och vad ska kastas?

Ett diskställ blev också inhandlat, inte så nöjd med mitt gamla.


Passade på att kika på en ny säng också. Är egentligen helnöjd med den jag har nu, men den kommer att ta för stor plats i sovalkoven, så en mindre ska köpas in. Hittade en lite högre med plats för antingen extrasäng eller förvaringslådor under. Blir kanon. Linda provsatte en soffa som hon blev sugen på.


Lunchen bestod så klart i köttbullar - vad annars när man är på IKEA? Eller ja, pappa gick emot strömmen i familjen och valde fisk istället.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards