Alla inlägg den 1 november 2009

Av Camilla - 1 november 2009 17:52

Inte så bra som ettan, men en hel del roliga scener ändå.

Kan rekomendera den ändå för någon timmes underhållning är ju aldrig fel eller hur?!

Av Camilla - 1 november 2009 17:49

Vet inte vad det är som är fel på gamla damen. Hon sovre hela dagen, och vill inte äta. Nosen är varm och torr. Fick verkligen övertala henne att gå ut innan... blir orolig!

Av Camilla - 1 november 2009 12:12

Shit vad roligt vi hade!

Jag var orolig för att jag inte skulle hinna i tid, efetrsom prisutdelningen drog ut på tiden, men det hanns, snabb dusch, nya kläder o iväg. Dessutom var jag lite skraj att jag skulle vara för trött efter en tidig morgon, en hel dag på utställningen och jäkta. Men det gick kanon!

Vi var tidiga, så jag drack första cidern ute på parkeringen i väntan på att resten skulle komma. Vi var fem i "vår" bil upp, Jessika o Micke kom i sin bil tillsammans med Maya Pirayas uppfödare Anna och Nisse (mycket trevliga), vår kusin Max kom med ett helt gäng andra gåendes. 27 stycken var vi, och det var ett roligt gäng. Många man inte träffat innan, en hel del som man inte träffat på ett tag (Max, Ing-Marie, Greger)

Anna skulle ta med sig sin 27 åriga son nästa gång, hon planerar en sk Blind Date typ för honom och mig..... Flört Beskrivningen: 1,87 lång, breda axlar, smala höfter, polis.... *fniss* kan ju bli roligt *hahaha*


Drack mina cider, köpte någon där (mandarin chili som jag inte druckit på länge) och hade det toppen.

Hur det gick i bowlingen? Åt pipsvängen men vad fan gör det?!

Av Camilla - 1 november 2009 12:08

Och kan titulera sig champion. Han hade visseligen tillräckligt med 95or innan också, men den första med sin uppf som ägare och jag ville ha alla tre med mig som ägare.

Ska skicka in championatansökan om ett tag.

Pippilotta fällde så hemskt så hon fick stanna hemma.

Pappa hade tre dvärgvädurar med sig och fick 95p på honan och ena hanen, medan deras kullbror inte hunnit ut ur fällningen och fick "bara" 93p

Linda hade 3*94p på alaskorna och 94,5p på risknäcken som bäst.


Grattis till Pentti och Carin som blev BIS hona med en vit lant 95,5p och Allan Håkansson som blev BIS hane med en hermelin vit rödögd!


Lokalen var en boule hall och den var kanon för djuren, inte för kall/varm, och inte för dåligt ljus men jag hade lovat Pentti att ha bikini på mig ifall det inte var för kallt, och det kunde vi glömma helt för det var alldeles för kallt för sådana övningar FlörtTungan ute


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards