Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Camilla - 14 januari 2009 15:36

Jag är en stor beundrare av Anna Book. Den stammar från Solstollarna, när hon var i 15-års åldern (tror jag). Hon var med i Melodifestivalen med ABC.

Hon har en underbar röst, verkar ha en härlig, positiv personlighet och så är hon vacker. Inte söt, nej, inte enbart, utan VACKER!

Trots att hon innan sin operation hade en hel del för mycket kilon på sig (liksom jag) så har hon alltid varit en vacker, snygg, sexig KVINNA. (Ojdå, det låter som om jag vore kär i henne...*fniss*)


Under 2008 gjorde hon en likadan operation som jag har gjort, och jag brinner av nyfikenhet över att få se hur hon ser ut idag. Det är få foton ute på nätet, men de jag har sett visar en lika vacker Anna som alltid.


Får erkänna att jag under en period i min ungdom, var fruktansvärt avundsjuk på henne, och innerst inne finns säkert fortfarande ett gryn av det, men samtidigt är jag även så glad för hennes skull. Och så önskar jag fortfarande innerst inne att jag hade lite av hennes skönhet, självförtroende och gnista. Jag menar, det lyser ju om henne! 

Av Camilla - 14 januari 2009 15:33

Ska skriva klart vår vetenskapliga rapport nu. Den ska vara inne senast kl 16 på fredag. Inte mycket kvar, men det är det knepigaste som ska snickras ihop.

Vi har pratat en hel del om detta, jag och Emme, och det driver oss till vansinne.... ser ni bokstäverna som proppar ut genom våra öron?

Av Camilla - 14 januari 2009 09:00

Igår kom matteboken.... inte för att jag ska läsa mattei den traditionella meningen. Jag ska lära mig att lära ut matte på ett bra och produktivt sätt till mina blivande elever.

Idag borde det komma en lunta med böcker också. Fast detta är nog sista gången som mitt fack betalar litteraturen. Efter det funderar jag på att byta fackförbund. Sanningen är att det är alldeles för hög avgift för en studerande medlem, och jag behöver pengarna till annat.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards