Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Camilla - 1 januari 2009 08:40

Visst tycker jag att dessa låter irländska. Min uppfattning om irländsk pub-musik på pricken.

men om man går in på deras (Young Dubliners) hemsida så kan man läsa att de är födda och uppväxta i USA. Visst, det är några som inte säger vart de kommer ifrån, men en är uppfödd i Kansas City och en i Florida =)


Så lurad man kan bli =)


Av Camilla - 1 januari 2009 08:23

Och tack för alla Gott Nytt År-hälsningar som kom via dator och telefoner!


Min Nyårsafton tillbringade jag i sängen, lite lagom feber, inte som innan, utan lättare. Snuvig och så hosta. Vaknade 04,56 i morse OCKSÅ för att jag hostade!

Känner mig sämre idag igen. Känner mig varm, yr och gnällig. Jag blir gnälligare än en 1-åring med blöt blöja i väntan på nappflaska, när jag är febrig.

Så jag såg inte en enda raket i natt, vet att hundarna märkte av det för de småskällde när det lät som värst, men jag orkade inte reagera.


Trots att jag mår kasst så har jag plockat undan min fönsterstjärna (vinst på kaninutställning i Mantorp 2006) och nu ska jag byta till andra gardiner. För att sedan avsluta alltsammans med att bädda rent i sängen med fräscha, rena sängkläder. Tänk er själva efter flera dagars feber och förkylning. Mina nattlinnen har bytts på löpande band =)


Det var mysko ljus ute när jag vaknade, ganska så molningt. Vi hoppas på någon millimeter snö, jag och mamma. Det hade varit mysigt. Får se om det klarnar upp eller om det stannar så här.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards