Alla inlägg den 30 maj 2008

Av Camilla - 30 maj 2008 20:41

Allt som nappade var alla dessa små spigg... en del följde med upp men blev tillbaka kastade i havet igen. De flesta är nog mätta och belåtna för det var en hel del maskar som gick åt, glupska små rackare!

Av Camilla - 30 maj 2008 11:11

Precis hemkommen efter en härlig cykeltur på ca 40 minuter. Vet inte riktigt hur långt det kan vara, men en 6-7km är det nog. Jag cyklade hemifrån till Pukavik och hem igen, fast på ett ställe genade jag genom skogen, så man kan inte gå efter vad bilen säger när man kör.


 Hade bestämt mig för att jag skulle INTE gå en endaste bit av sträckan, men på ett ställe i skogen är det ren sand och omöjligt att cykla, men det var knappt 40m det handlade om så det må vara hänt.


Nu är jag varm, trött och mör i benen, men DET VAR HÄRLIGT!

Av Camilla - 30 maj 2008 08:33

Då ska familjerna Sjögren - Berntsson ha årets första METAR-DAG till Malins stora förtjusning. Hon har sedan i mars månad "Tjatat" om att hon vill neroch meta, förra... eller var det förrförra sommaren så körde jag och Emme ner med henne ganska ofta och metade. Hon älskar det!


   Själv ser jag också fram emot det! Tänk er att sitta i lugn och ro, och bara tänka/fundera på allt möjligt samtidigt som man håller blicken på det guppande flötet.  Don´t dizz it before you have tried it!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards