Alla inlägg den 18 december 2017

Av Camilla - 18 december 2017 08:23

Nu startar snart den sista terminen på utbildningen och sedna är det skarpt läge som gäller. 

Så nu i december avslutades svenska, anatomi, latin, it och företagsekonomi. I våras avslutades administration och journaldokumentation och så hade vi ett ämne till. Enda betyget jag inte fått veta är svenska. I våras hade jag komplettering på  mötesprotokoll, dagordning och kallelse. Den lämnade jag in men den dåvarande läraren hade vä för brått till nästa jobb så hon skrev aldrig in det, eller var det för att hon inte gillade mig. 

Nuvarande lärare har inte sagt något om min komplettering på fördjupningsarbetet blev godkänd. 

Jag antar att jag fått ett G på kursen nu, annars borde de väl gett mig en ärlig chans innan det var dags att sätta slutbetyget tycker man? Annars är de rent elaka. Det går alltid att slänga iväg ett mail när eleven är sjuk.

Av Camilla - 18 december 2017 08:17

Nu börjar det bli brått med det sista julpysslet. Det ska målas ett par gånger till innan det kan sättas fram till allmän beskådan. Mamma och Linda vet vad det ska bli, ska bli spännande att se vad andra tycker om det. Jag lovar att sätta ut bilder här när det är klart.

Av Camilla - 18 december 2017 08:16

Vi följer i år både tv- och radio-kalendrarna. Men Linus tycker att de är lite skrämmande för honom ibland, och jag kan hålla med. 

Men dagens tv-avsnitt var poppis, de var ju spioner! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards