Alla inlägg den 5 december 2016

Av Camilla - 5 december 2016 21:04

Sisådär med värken efter närkontakten med rådjur. Igår skulle vi hämta ved åt mamma och jag kunde inte bära mer än några brädor innan jag fick ge tappt. Och sedan dess är värken i armar, rygg, nacke hemsk. 

Undrar om jag inte får ta en tur till läkare igen då. Mina alvedon hjälper inte mycket och jag har ONT!


Förfasar mig lite inför vår utställning. För om jag sätter upp burar på fredag kan jag nog inte hjälpa till att riva på söndag.  Jag låg i tre dagar efter Ko-släppet, kroppen gav upp helt. Yr och svimfärdig och kunde inte göra mycket mer än att sova. 
Förra året var det en del som packade in sina kaniner och åkte hem direkt efter prisutdelning. Ja någon satt och TITTADE på när vi plockade ihop och slet, och tog sitt pick och pack och körde hem ändå.  När vi skulle lämna burarna i Elleholm var det inte många kvar. 


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards