Alla inlägg den 16 november 2014

Av Camilla - 16 november 2014 10:11

Ett tag skulle Linus somna i vår säng, sedan fick han en egen "stor-säng" och då började vi att han skulle somna i den, men jag fick sitta bredvid honom så att han hade min arm att ligga och knipa på.

Igår gick han själv ett steg längre. Jag fick gå ner först så låg han ch pappa kvar i våran säng, sedan var det dags att lägga sig i sin egen säng och då skickade LINUS SJÄLV ner pappa och smnade på egen hand, alldeles själv på sitt rum :)

Av Camilla - 16 november 2014 09:53

Ganska passande status-rubrik. 

Idag har jag ont i nacken, höfterna, huvudet, axlarna. 

Värre än vanligt. Som om jag bara skulle vilja gå upp och lägga mig och sova bort dagen. Men det går inte, då får jag bara mer ont i höfterna. Och Markus ska gå ut och lägga klinker i basturummet, så jag måste aktivera Linus.  

Lät som om jag inte ville göra det... saken är den att jag har så ont denna hösten att minsta lilla aktivitet är en ren pina. 

Och så ramlade jag på jobbet förra veckan och slog knäet i kakelglvet. Ömmande, blått och jag kryper inte gärna omkring på golvet idag. 


Deppade också för att jag inte hade fler tider uppskrivna och jag måste ha 50h i November månad också för att kmma ur FAS3 och i alla fall vara berättigad till ny stämpelperiod. Hade 20h jobbade, och så kom det ett SMS igår: 6½h imorgon, 3½ vardera på torsdag och fredag. Nästan i hamn! 


För inte har jag hört något ifrån Arbetsförmedlingen, såhär 2½ mån efter inskrivning. Har skickat mail till min handläggare och skickat in mina rapporter.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards