Alla inlägg den 13 juli 2013

Av Camilla - 13 juli 2013 10:38

 

Mys och Bus med mormor

Allrummet
Elementet på plats, men långt ifrån färdigt här

Mammas sovrum

Fattas lite lister och fönsterbänk

     

Dags att sätta upp sista elementet  

Av Camilla - 13 juli 2013 10:02

Japp, så var det dags igen. Igår började det med täta toabesök, för att framåt eftermiddagen fortsätta med obehag och en känsla av att jag inte kunde tömma mig ordentligt. Så jag ringde till min familjeläkare och fick pencillin utskrivet. Skulle avvakta innan jag tog dosen eftersom ibland kan det gå över av sig själv, men obehaget ökade och dessutom var det blod i urinen så jag satte igång dosen igår i alla fall. 

Tror att jag haft UVI 7 eller 8 gånger sedan hösten 2008.

Av Camilla - 13 juli 2013 09:55

Sedan lite mer än 2 veckors tid, har vi varit dagligen hos mamma och fixat och grejat. Vi började midsommarafton med att slänga ut alla lagerna av golv, sedan slipade Markus och Niklas trägolvet som vi tagit fram.

Nästa steg: väck med alla lister och elkablar och tre tunga element, upp med gips på väggarna och nytt innetak. Linda har spacklat och slipat som bara den, och sedan tapetsering av sovrummet och allrummet, tillbaka med de målade elementen upp med lister och nu är vi klara, eller ja, det ska till två valv men de har vi glömt att beställa så riktigt klart blir det inte än, men igår fick mamma i alla fall tillbaka sitt sovrum :)


TACK till Jessika, Micke och Joel som hjälpte till att slänga ut alla golven innan trägolvet som kom fram. Till Niklas som slipade golven tillsammans med Markus, till Markus som hjälpt till med allt... 

Vet inte om Linda och jag ska säga tack till varandra :P 


Men snyggt blev det och mamma var jättenöjd :)


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards