Alla inlägg den 9 december 2010

Av Camilla - 9 december 2010 14:02

Varenda jäkla månad är det samma sak: rödbetor på långkok, lingonvecka, indianer i vassen, ja kalla det vad ni vill.

Men varenda jäkla månad kommer det, som ett litet brev på posten.

Mensvärk, illamående och ett hiskligt springande på toa.

Sedan jag började med p-piller så har det inte varit regelbundet heller, det kan vara en eller två dagar i veckan under en hel månad. Eller som för 2 månader sedan då det var - mer eller mindre- 11 dagar i sträck.

Igår satte det igång. Och blöder mycket mer än vad jag är van vid sedan p-pillernas intåg. Här hjälper det knappast med tampong längre  


Ni karlar som gnäller när ni är förkylda, prova att ha mens en vecka med allt vad det kan innebära :(

Av Camilla - 9 december 2010 14:00

Japp! Det enda som fattas är att det ska komma två julklappar på posten, annars är jag helt färdig med mina julklappsinköp.

Nöjdast, eller heter det kanske mest nöjd? Är jag i alla fall med de klappar som mamma och pappa får. Fast mamma var svårt att komma på men det gick.

Och det bästaste av det bästa: ingen av dom kan gissa vad de får genom att känna och klämma på paketen. Gött!


Annars är pappa en jäkel på det, och dessutom svår att köpa till. Men inte i år   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards