Alla inlägg den 9 september 2009

Av Camilla - 9 september 2009 15:56

Precis hängt upp tvätt på linan, men tveksamt om den kommer att torka där ute.... kvavt som sjutton, gör att man mår illa, blir trött o kallsvettas


Önskar åska med eller utan regn

Av Camilla - 9 september 2009 09:06

Ja, jag vet ju lite varför jag mådde piss igår... samma sak varenda gång.

Visseligen var det en del på grund av depp men andra orsaker som spelade in är:

PMS

Trötthet

Dags att ta nya prover för ämnesomsättningen, varenda gång den går ner (vilket den gjort konstant i år) så mår jag bara sämre o sämre. Symptomen påminner om depression, svårt att skilja på.


I en kombination kan det vara dödligt, bokstavligen. Då vandrar tankarna på andar håll än vad som är sunt.... och det är egentligen INTE jag! Men svårt att komma ut ur.


Mår lite bättre idag. Lite sömn så  brukar det blir bättre.


Vad jag behöver är mer umgänge, mer kompisar att umgås med och oftare.... men vem vågar ge sig i kast med att uppmuntra en när man mår som sämst... man drar ju inte till sig folket precis...

Av Camilla - 9 september 2009 09:04

Love is a fire. But whether it is going to warm your heart or burn down your house, you can never tell.!


Slarvig översättning:

Kärlek är eld.

Men om det kommer att värma ditt hjärta

eller bränna ner ditt hus,

kan du aldrig vara säker på.



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards