Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Camilla - 8 oktober 2008 19:28

Har letat fram en del kläder som jag knappt aldrig använt, som är ifrån när jag var smalare förra gången (fast inte så smal som nu ...=)! )

 Och jösses vad det blev kläder av det. Ska gå igenom dom i morgon, flera par byxor, och en hel del tröjor och blusar, varav en hel del aldrig varit använda tidigare. Så roligt! Som att gå och shoppa fast mycket billigare =)

Av Camilla - 8 oktober 2008 19:09

Är det ett säkert tecken på att hösten är här och kanske vintern på G? Fast i senare fallet hoppas jag att det är en mjukstart.

Men det är inte renodlat negativt med kallare, mörkare kvällar och morgnar. Alla årstider har sin tjusning, hösten är förändring i färger. Löven gulnar och blir röda. Sprakande natur!

Fast det är ju bäddat för vantar på morgnarna innan bilen blivit varm

Av Camilla - 8 oktober 2008 07:15

Ev planerar vi en resa till Danmark igen i slutet av november... Spännande! Engelsk domare igen, och enbart cavalierer. Rapport kommer längre fram! 

Av Camilla - 8 oktober 2008 07:11

Både Anki och Petra har kommenterat om James Wellbeloved. Tack för råd och tips!

Jag har kennelkortet och får 20% rabatt, har man flera hundar så får man se till att man har sådana saker =)


Jag valde den sorten med Lax, för jag trodde det skulle vara fler bra saker för päls och hud där. Nu får vi se, tar ju lite tid innan en 15kg säck är slut.


Bara de slutar att fälla så är ett stort steg nått, när Pyret har legat i min säng så är det stora svart/bruna tussar kvar. Sedan kunde det ju vara roligt om det kom lite längd på Lillans men å andar sidan så är hon kanske den modellen som inte får så lång päls på kroppen utan bara får svans-öron-byxor? Vi får väl se. Det tar väl någon månad innan man kan se skillnad på det, fast fällningen borde man kunna märka skillnad på tidigare.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards