Alla inlägg den 26 oktober 2020

Av Camilla - 26 oktober 2020 05:22

Var tar helgen vägen? Tiden bara springer i väg! 

I fredags var det snabbstädade burar, hämtning av halm och en tur till Rinkabyrör då mammas pappa behövde en ny ventil till varmvattnet. Svärfar som har jobbat som vvs:are hade kollat och Linda skulle byta (vilket hon gjorde med bravur igår)

I lördags kom mamma och Linda, Emme och kidsen och vi hade pumpapyssel och lite annat pyssel. Minstingen som bara är 6 månader fick givetvis inte kniv och sked till pumpa, men lekte med mina hemmavirkade pumpor. 

Lunchen bestod av potatisspöken och pumpor, samt chicken nuggets pumpor, spöken och fladdermöss. 

Efter det körde vi till svägerskan och grävde upp citronmeliss som jag ska ha till kaninerna. Ut i hagen och gröv och samtidigt passa på att ge damerna varsin morot som Maggisen gnäggat efter redan dagen innan.

I går var det badhuset och simma. Bara tredje gången på 3 veckor sedan de öppnade det igen nu i höst men jag har gått från 300 meter till 700 meter. Inte uppe i min km ännu men i den här takten går det snabbt hoppas jag. 

Var osäker på om jag skulle orka alls simma för jag har nu en längre tid haft ont i främst min höger arm, från axeln och halvvägs ner mot armbågen, fryser om den och värker. Dessutom var jag lite skakig och orkeslös i benen här hemma men väl i vattnet kändes ingenting. Men det är månad sedan jag rört mig så lite en helg som dessa 2 dagarna. Inget wii, ingen promenad, inget.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards