Alla inlägg den 1 februari 2017

Av Camilla - 1 februari 2017 18:44

Ett prov i administration i tisdags, och i går hade vi prov i anatomi och sjukdomslära. Och nu kommer minst ett-två prov i månaden innan det är dags att gå ut på LIA igen.

Men det har inte varit lätt att plugga nu. Mycket att Linus kommit in på natten och väckt mig, och sedan har jag varit helt slut på dagen, dessutom har han varit sjuk också. 

Men i morgon ska jag tillbaka, nu får det vara slut.... för denna gången. 

Av Camilla - 1 februari 2017 18:41

Jag tycker inte om farväl, och nu börjar mina sista valpar komma upp i den åldern då de blir skröpliga och dåliga.

För en månad sedan nästan exakt, somnade Molly in nästan 10 år gammal. Och i morse somnade Albert in, 9 år gammal. Ingen av dom bodde kvar hos mig, men det gör det inte lättare precis, det är ju mina bebisar det handlar om. 

Molly var efter Pyret, och Albert var från Lillans första kull. 

Lillans sista valp, Helge, mår inte heller så bra, han har blåsljud mm. 


Jag avskyr detta, att behöva säga adjö. 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards