Alla inlägg den 11 mars 2016

Av Camilla - 11 mars 2016 20:59

Man kan nästan säga idag att jag fick tummen ur. Fast riktigt sant är det ju inte.  

Men idga när jag lämnat Linus på dagis så strök jag 6 gardin-delar. Sedan tog jag fönster för fönster nere och NU är alla julgardinerna borta. 

Men tummen ur stämmer inte helt. Jag har inte haft ork i kroppen att ta itu med det.  Ont redan innan och jag är sådan att när det blir en uppgift som känns för stor då slocknar jag. Jag kan inte ta itu med det, jag har ingen ork ingen lust ingen energi. Men idag gick det. Trots att jordfelsbrytaren löste ut. Hela huset blev strömlöst. Men det löste jag också.


Förövrigt har det varit en HÄRLIG dag. När vi kom från dagis gick vi ut och Linus cyklade på sin trehjuling. Nästan hela rundan minus uppförsbackarna. Och sista biten hem hade han solen i ögonen så han försökte vända sig om hela tiden. 

Springcykeln har han vuxit ifrån och inte haft intresse för, men planen är att han ska få en cykel i födelsedagspresent, av farfar. Inte trehjuling uta en riktig med stödhjul. 

Sedan har vi ett företag bara 50 m från vårat vars parkering är perfekt att öva på. Linus säger att han ska cykla hem till farmor och farfar sedan så vi får öva.

Min egen cykel får jag läman in på service, sedan vill jag också ut och cykla i friska luften. 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards