Alla inlägg den 6 maj 2015

Av Camilla - 6 maj 2015 14:35

Började med att köra Linus till dagis, mindre gråt än jag trodde, även om han inte ville först. Han var ju sjuk en vecka, dagis en vecka och i måndags var det feber igen så tisdagen hemma. Idag helt ok.


Sedan skulle jag hem och vila för kroppen mår inte bra, men fastnade på parkeringen med ena grannen. 

Iväg och handla mat och tanka bilen.


Kaffe, pratade med Linda som varit sjuk coh fortfarande är matt i kroppen, och sedan hux flux var klockan kvart i tolv och det var dags att hämta Linus igen. 


Sedan fick vi besök, Linda och mamma kom en stund och vi körde ner till kyrkogården och satte rosor i minneslunden till pappa och alla andra som lämnat oss under åren. Kan verkligen rekommendera Jämshögs minneslund, den är rogivande med sin ängel och fin. Man kan även tända värmeljus i två ljusstakar inom glas, så det är alltid ljust och fint på kvällarna. 


Ikväll ska jag till ridhuset och hämta en Tiger-dress jag köpt åt Linus. Sedan ska det bli kväll igen och jag kan äntligen ta lugnt, som kroppen säger till mig. 


Som sjuksköterskan sa: du är toppad. 

Inte hemma, men lättstressad.

Av Camilla - 6 maj 2015 14:33

Eller ja, nästan. 

Igår kom sotaren och kollade, var två detaljer som skulle fixas till och en timme senare kom han igen och gav oss grönt ljus. 

Nu är det bara detaljer inne i bastun också sedan ska det bastas så det ryker om det! 

Längtar, min kropp behöver den värmen. 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards