Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Camilla - 14 augusti 2013 14:11

Kan ju börja med blåsorna: 

har gått med sandaler de flesta gånger när jag hämtat eller lämnat Linus på dagis, och nästan hela sommaren. Men tydligen inte tillräckligt för nu efter två dagars vandrande till och från förskolan (ja, jag vet att det heter förskolan, men det har hetat dagis och det namnet biter sig fast)  så har jag numera en blåsa under var fot. Stora som tummen ungefär och ömmande. Och så är det två dagar kvar denna veckan att vandra. Får kanske ta andra skor på mig trots värmen.

Nattsömnen: Linus vaknar mitt i natten och vill inte riktigt somna om, så fort man lägger ner honom i hans säng så sätter han sig upp och gråter. Så ett par nätter har han fått sova mellan oss..... eller på min sida är nog mer sanning. Sedan kryper han närmare och närmare tills jag ligger mer eller mindre på gränsen till att ramla i golvet, och är öm i hela kroppen. Eller så rör han sig så han sparkar en i nacke, ansikte, rygg etc. 

Han ville inte heller somna riktigt nu när vi kom hem från dagis, tog nästan en timme innan han sov som han skulle i SIN söng. 

Hoppas att det bara är en fas som han växer ifrån. 

Av Camilla - 14 augusti 2013 14:08

När man läser en del av mina inlägg så kan man tro att jag är dyslektiker. Kanske, kanske inte. Läkaren har faktiskt skrivit den diagnosen på ett läkarintyg så kanske. Eller är det bara så att tangenterna jäklas med en och byter plats. Kan ju också vara att Ins-knappen varit intryckt på vissa inlägg så att text försvinner.

Välj själv och läs bloggen med lite humor och mycket fantasi   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards