Alla inlägg den 31 juli 2013

Av Camilla - 31 juli 2013 20:48

Kan inte säga exakt varför men idag är ingen bra dag. Känns som om jag har ont precis överallt, huvudet bankar och jag mår lite illa. Känns som om jag skulle kunna sätta mig ner i ett hörn och bara gråta. 

Min tur att stiga upp tidigt och då vaknar Linus redan halv sex. Så nör Markus steg upp gick jag och la mig en stund till. 

Av Camilla - 31 juli 2013 20:36

I måndags åkte jag och Linus på en liten affärsrunda. Först åkte vi till Eko i Fjälkinge, bara han och jag. Ur bilen, ner i sitsen på varuvagnen, en tur inne i affären, på vägen ut köpte jag varsin kokt korv åt oss som vi åt i bilen innan vi körde vidare, till Lidl i Bromölla, ur bilen och ner i sitsen på varuvagnen, en snabbis inne i affären, ut i bilen och över till Maxi, samma visa där och så till Netto och sedan hem. Och han sa inte ett knyst, protesterade inget alls. Skönt :)

På tisdagen kom Linda, Emelie, mamma, Klara och Hampus och hämtade oss och vi tog en runda till marknaden i Tingsryd.  Kanske inte världens bästa väder, regnade emellanåt men ändå helt okej. Handlade inte så mycket, ett pussel,  kontokortsetui till Markus och tvättklämmor till linan, eftersom Linus älskar att plocka ner dom och dela på dom. 

Samma goda unge hela dagen, enda gnället kom när de var hungruga, Hampus och Linus, men då stod vi redan i kön till kiosken. 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards