Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Camilla - 21 mars 2012 08:05

 

Visseligen är detta en bild som föreställer mig för två veckor sedan (på dagen) men så mycket mer har kanske inte hänt storleksmässigt.


Slutspurten inledd får man väl säga.

Allt är bra, det är ett livligt frö, och de sista dagarna har det varit en himla massa sammandragningar. Vet inte om jag kan ta det så mycket lugnare än jag gör, men det är väl helt enkelt bara livmodern som övar sig inför dagen D.

Foglossningen är skit! Det är så att benen inte alltid bär mig som de ska, och ja, jag funderade faktiskt på om jag skulle börja använda kryckorna i alla fall. Känns overkligt att man ska behöva det för ett frös skull, men det både gör ont och är obehagligt när benen segnar ihop lite grand. Händer både när jag går och står stilla.


Har packat det mesta, men det betyder ju också att jag får lite väldigt mycket på mammas hjälp i första hand och det känns inte helt rätt. Hon sliter redan som det är med att hjälpa Emelie och Niklas packa ihop sitt.



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards