Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Camilla - 22 februari 2012 19:09

Har egentligen inget att skriva om men vill bara visa att vi lever och mår bra :)


Sagt upp lägenheten, kommer folk på lördag och tittar på den. Flytten går under våren, vi har bara inte bestämt riktigt när. Om inte nästa hyresgäst kan ta tidgare så har jag ju den maj månad ut.


Varit inne på Lions i Sölvesborg med ett lass saker som var totalt onödiga - för mig. Kanske det finns någon annan som har nytta av dom, och som kan ge Lions en slant.

Lions gör mycket i samhället. När jag var liten fick jag ett solarium av dom, för min psoriasis. Handikapp-och äldreomsorgen fick varsin cykel för något år sedan, så de kan ut och cykla med brukarna. Inte riktigt tandem men en "dubbelvariant" och gamlingarna får en extra matpeng till jul.


Sorterat ut en hel del. Fortfarande står jag frågande till vad jag egentligen haft allt till, eller har jag rätt och slätt sparat allt som bra att ha? Visst en hel del har varit utställningsvinster, och en hel del av det har gått tillbaka till Blekinge Kaninavelsförening.


Ska gå igenom mina cd-skivor och filmer snart också. Finns säkert mer där att rensa ut.


Idag har jag varit i Agerum och sytt ett skydd till barnvagnsmadrassen, av ett "gammalt" vitt lakan. Madrassen som var till vagnen var ganska ynklig så jag fick en "ny" av mamma, men den behövde ett skydd. Nästa projekt är att sy ett insektsnät - visseligen i vitt men vagnen är svart med vitt mönster på suffletten så det kan kanske passa i allafall. Och så sängkläder och sänglinne till både vagn och spjälsäng.


Känns ofattbart men sant, inte så jäkla länge till nu. Mindre än två månader, 55 dagar om jag räknat rätt, tills det är dags. OM inte storken tycker annolunda.



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards