Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Camilla - 22 juni 2011 13:40

 ETT BLAD UR HUSTRUNS DAGBOK
 Lördag-kväll

 Maken var konstig idag. Vi hade bestämt träff på Ritz för att dricka en kopp kaffe. Jag hade shoppat med vänninorna hela dagen och jag tänkte att han kanske var lite sårad för att jag var lite sen. Men han sa ingenting om det.
Samtalet flöt inte alls, han vara tystlåten. Jag föreslog att vi skulle flytta oss lite så vi fick mera tystare platser i cafeterian, så vi kunde prata. Han gick med på det men var tyst i alla fall.

 Jag frågade honom om han hade bekymmer och han svarade: Inget speciellt. 
Jag frågade om det var mitt fel att han var tystlåten och han svarade: Det är inget, inget du behöver bekymra dig om.
 På vägen hem sa jag att jag älskade honom, han log och fortsatte att köra. 
Jag kunde inte förstå hans beteende och jag vet inte Varför han inte svarade på min kärleksförklaring.

Hemma kände jag att jag min man hade försvunnit lång bort, som om han inte längre ville hitta mig. Han bara satt och glodde på tv och verkade långt borta.
Till slut gick jag och lade mig och maken följde efter en stund.
Förvånande svarade han på min kärlek och på mina smekningar, vi älskade, men han kändes fortfarande långt borta.
 Kände att jag inte längre orkade, så jag tog upp saken med honom, men märkte att han redan somnat. Grät mig till sömns.
 Jag vet inte vad jag ska göra. Är redan säker på att Han har ett förhållande med någon.
 Mitt liv är en katastrof.

 ETT BLAD UR MAKENS DAGBOK:
Lördag-kväll
SGIF förlorade idag, men jag fick knulla i alla fall


Så kan det gå :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards