Alla inlägg under maj 2011

Av Camilla - 2 maj 2011 14:50

Och jag vaknade redan innan det blivit ljust och fick ta huvudvärkstabletter. Men trots 2 panodil + 2 tramadol så sitter den kvar, elake lille jäveln.

Ska strax ta en panodil till, och hoppas att jag kan ta mig igenom ett helt pass med Afro-dans ikväll trots ett dunkande huvud.

Har regnat idag (kan det vara därför som huvudvärken inte vill ge med sig? Träet sväller?)

Fick en intressant fråga idag av ena systern... och själv kan jag absolut inte svara på den. Man är sällan ensam i sådana beslut. Vi får väl se vad som händer. Inget man har pratat om innan i alla fall.


Lillan löper, inte när hon ska men nu. Trist när vi upptäckte det i fredags, en hel del koll, och bort från den vita mattan. För vem har ett tik-skydd i väskan just in case? Jag som tänkt köpa ett ganska länge men inte blivit färdig till det.

Men snacket runt löpet ledde till en hel del skratt också   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards