Alla inlägg den 29 april 2011

Av Camilla - 29 april 2011 09:46

Har sedan jag flyttade hem från lägenheten för snart 10 år sedan, sagt att jag ALDRIG ska sätta mig i lägenhet igen, men nu har jag faktiskt skrivit in mig som bostadssökande. Vill ha en tvåa, marklägenhet med billig hyra. Får se vad som dyke rupp. Eftersom jag inte har mer än 7-8000 i månaden så kan det inte bli mer än den storleken, om ens det.

Hur jag ska göra med Lillan vet jag inte. Hennes vana att skälla när jag lämnar henne hemma, gör att en lägenhet inte är att rekomendera egentligen.

Vi får se, kan ju dröja länge innan det dyke rupp något passande.

Av Camilla - 29 april 2011 09:40

Har nästan varit aktiv varje dag i  tre veckor. Skönt efter all jävla en-dagars feber och värk.

Har det inte varit gymmet med easyline, afrodans eller zumba, så har det varit vanliga promenader.

Nya promenaden - som jag bara cyklat tidigare - är att gå Agerum - Pukavik - Norje - Agerum. Tar 1h 40 min med dessa två vimsepottorna i kopplet, ALLT ska sniffas och undersökas och det tar en jäkla tid innan Wilma hittar ett ställe som duger att kissa på. Lillan däremot är van vid att kissa snabbt medan jag går, så det sällan blir stopp i rytmen.

Igår hade jag tänkt att gå den lilla Ryedals-rundan med dom, den tar ungefär en timme (47 min om det bara är jag och Lillan) och är mellan 5-8 km lång. (Stegräknaren visar lite konstigt för det mesta) men när vi kom till vägskälet där jag antinen tar vänster mot Ryedal eller höger mot Pukavik, ja där valde hundarna själva att gå Pukavik så det var bara att följa med.

Var lite blåsigt igår, lite kyligare, men det hindrade inte mig från att svettas.

När vi kom hem på vår tomt igen så släppte jag loss damerna, och Wilma fick värsta papillon-rycket, rusade runt i vida cirklar på gräsmattan och slängde sig pladask rakt ner i gräset.

Lillan var lite mer sansad :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards