Alla inlägg den 22 april 2011

Av Camilla - 22 april 2011 09:23

På tisdag får jag ta mig i kragen och ringa in till gynekologen, för så här kan det inte fortsätta.

I juni 2010 började jag med Cerazette p-piller. Kan inte ta vanliga p-piller på grund av pappas blodpropp, och de andra alternativen inte var så lockande så blev det just Cerazette.

Funkade okej i början, Tredje menstruationen kom inte alls (blev lite nojjig där och gjorde ett grav test för att vara på den säkra sidan, det var lite väl tidigt). Sedan kom det en mesntruation i oktober som varade i hela 11 dagar, tjo och hej, hur skoj är det?!

Resten var normalt fram tills i mars, då den först var tre dagar försenad, jag som allltid kommer i tid. Sedan dess har jag haft mens varannan vecka, i 3-4 dagar. Jag är konstant trött och less, både fysiskt och psykiskt.

Tacka fasen att de funkar, dels ser jag ju blödningen varenda jävla gång, och dels så hinner vi knappt ha sex förrän det är dags för nästa blödning.

Så på tisdag får jag ringa in så vi tar en koll...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards