Alla inlägg den 16 februari 2011

Hej

Av Camilla - 16 februari 2011 08:48

Igår när jag kom från jobbet , så satt lilla Pompan på skrivbordet framför mormor och joddlade "titta" åt alla brickorna i majong-spelet.

Men när hon fick syn på att jag åt så skulle hon raskt ner och äta hon också. När Milla äter så ska Pompan äta, så är det bara. Oavsett om hon precis ätit eller inte.


Cirka en halvtimme efter maten så kom utgifterna, hennes blöja började lukta konstigt, så det var bara att säga till pappa Niklas att nu var det dags att byta.

Pompan ligge rinte när man byte rp henne, länge sedan hon gav upp den positionen, nej hon står upp. Men eftersom hon inte lärt sig att stå själv, och vi byter på skötbordet, ja då får man snällt vara två när man byter. Så jag stod och höll henne och Niklas skötte bajs-tjänsten.

Pompan lutar sig framåt, tar tag i urringningen på min tröja, tittar ner i den, ner på brösten och säger "hej".....

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards