Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Camilla - 2 februari 2011 19:29

Yes, idag var det dags för andra dagen.

Började egentligen min dag med ett besök på Petras Lugn och Harmoni, där jag testade den Infraröda Bastun. Fick välja vilket sorts ljus jag ville ha, hade fyra färger att välja mellan, och valde rött. Det skulle ha bland annat positiv effekt på blodcirkulationen, och min är kass.

30 minuter med radio så det var härlig musik. Svettades floder men mådde toppen efteråt. Toppen, men trött. Varit färdig för att sova sedan dess känns det som.  


Så ikväll svidade jag åter om och gav mig in till Open Gym i Sölvesborg där jag hade signat mig för en omgång Easyline (jag kom ihåg vad det hette).

Easyline är roligt och inte så jäkla tungt för armarna och nacken.

Man har 9 olika maskiner, samt step-up bräda mellan dom, 30 sekunder på var maskin resp bräda. Första varvet är det step emellan, men andra varvet så byts step-up brädan ut mot något annat: hoppa hopprep, stå i jägarställning, lyfta hantel etc.

Varmt, snabbt, lite jobbigt men framför allt KUL!

På fredag är det dags igen, sedan får man se hur pass mobil man är i helgen. Kanske ligger där som en uppblåsbar Barbara, utan att kunna röra sig   

Har redan bokat upp 3 dagar nästa vecka också. Bäst att smida medans järnet är varmt som det heter, om jag inte håller igång så är det stor risk att det avstannar igen.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards