Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Camilla - 3 juli 2010 18:40

Vaknade inte förrän halv tio idag. Steg upp, plockade ihop en väska och gav oss iväg, först till Mjällby och hämtade Emme och Klara, vidare till Bromölla, en second hand runda först, sedan Markislagret och avslutade med Maxi. Där jag skulle köpt schampoo och balsam, men glömde bort det, ganska så typiskt mig ;)


Tillbaka till Mjällby och DUSCH innan vi åkte hem igen. Sedan dess har jag sprungit i bikini, så jäkla gott :)


Mamma och pappa är på 25-års kalas, och jag njuter av ensamheten, hög musik, hundarna och chat med   

Av Camilla - 3 juli 2010 18:33

Tog kontakt med en uppf av rasen borzoi i våras, och planen var att bli fodervärd åt en borzoi. Helst tik, men eftersom uppf inte skulle behålla någon tik, så ville han sätta ut en hane istället. Okej, det gör väl inget, det skulle ju bli en borzoi i allafall.


Idag ringde han. Nu ska han behålla en tik hemma i alla fall, och var inte intresserad av att sätta ut någon hane på foder.


Lite besviken men samtidigt lite lättad konstigt nog. Känns inte rätt att skaffa en borzoi just nu, när mitt eget uppfödnings-intresse dalat.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards