Alla inlägg den 12 september 2010

Av Camilla - 12 september 2010 20:43

Det är inte klokt! Har tillbringat nästan en vecka hos  , och Lillan har fått följa med. Det har betytt en hel del promenader och jag blir så arg när jag ser att folk inte tar upp sin skit!

Längs med hela promenadstråket, som går längs vanliga gator i samhället, har jag sett högar av varierade storlekar. Kan inte säga att det enbart är de med stora eller små hundar som slarvar, utan generellt HUNDägare!

Bara på gångvägen som går förbi Hundlatrinen kunde jag idag räkna till minst 10 rukor.


Vad fan! Ta ert ansvar! Bajspåsar finns i flera storlekar, och kostar inte skjortan direkt, så det kan absolut inte vara en pengafråga. Tror mer på ren lathet!


Undrar hur det ser ut hos er som inte tar upp efter era hundar.... Ligger det rukor både inne och ute? Ni verkar ju inte bry er något vidare      

Av Camilla - 12 september 2010 20:39

Så stolt så det inte är klokt!


Idag har Helena varit på Cavalierspecialen i Örkelljunga och ställt ut 13 år gamla Lina, som officiellt heter Zeraphina's Modesty Blaise (från min 4e kull).


Lina vann Veteranklassen med CK och blev dagens BÄSTA VETERAN (hundar över 8 år)     


Härligt!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards