Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Camilla - 22 juli 2010 09:05

På söndag har Lillan gått 5 veckor efter parningen. Och visst tror jag att hon är dräktig. Inte ökat maten och ändå är det en klar bebismage. Dessutom så breddar hon alltid sig i bröstkorgen så hon är helt klart bredare än innan.

Spännande!

Av Camilla - 22 juli 2010 09:03

Nu har jag UVI, igen! För tredje gången denna sommaren   

Ont i ryggen, svårt att kissa. BLÄ! Pencillin IGEN!


Av Camilla - 22 juli 2010 09:01

Lite av en tradition. Varje år anordnar Carlshamns travet en travdag i början på Östersjö-festivalen.

Vi var där vid halv elva, kl 12.20 startade första loppet.

Mycket folk, över 5200 betalande plus alla som var under 18 år (de gick in gratis)

Jag spelade inget. Inte så bra på trav, och kände inte för det.

Gassande sol, lite mulet emellanåt, blåsigt under ett tillfälle, och hotfullt men varken åska eller något regn att tala om. Så idag har man än mer bränna än innan.

Av Camilla - 22 juli 2010 08:55

I tisdags körde vi ner till Kiviks marknad. I ena bilen åkte mamma, jag, Emme och Pompan. I den andra var det Linda, pappa, Joel och Oskar.

Vi var där nere redan vid halv tio-tio på förmiddagen. Nackdelen var att inte alla stånd hade hunnit öppna, men det kvittade egentligen, eftersom de var öppna tills vi skulle hem.

Fördelen var att vi fick parkering ganska så nära där stånden började.


Ett stånd sålde t-shirts för 20.-/plagget och där hittade vi fynd till Oskar och Niklas.

Annars köpte jag bara kryddor och bullformar åt mig själv, varsin t-shirt till Joel, Benjamin och Fabian.


Sorgligt nog fick de ropa ut flera gånger i marknadsradion, eftersom det var idioter som lämnade hundarna i bilarna.   . Den förste de ropade upp fick 5 min på sig att ta ut hunden innan de slog in en ruta, den andre var en tysk. Tredje gången de ropade, så sa de helt sonika att nu börjar räddningstjänsten att gå runt bland bilarna. Hittar de en bil där det finns hund så slår de in rutan och släpper lös hunden, utan förvarning.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards