Alla inlägg under maj 2010

Av Camilla - 3 maj 2010 12:20

I lördags var det skoj vill jag lova. Har bara inte blivit färdig till att skriva om det här.

Efter en ganska så slö och loj förmiddag så var det dags att lägga om hålen, och sedan in i duschen när jag kom hem.

Fixade till mig, fejset på plats, några cider i kassen och sedan vidare till Olofström, för en mindre förfest och sedan vidare till Bowling hallen. Shit i lördags kunde jag nästan bowla. Faktiskt ett par strejk oxå. Vi var ett stort gäng, släktingar, nya och gamla vänner och så skit kul att komma ut och träffa alla.

Efter bowlingen (där jag faktiskt snapsade Jägermeister, fast det var ingen hit) så var det vidare till Vilshult och Paula och Steen. Lite karaoke och mycket skratt o prat, och lite i två stöp jag i säng.

Hade bara sovit några minuter innan jag fick ställa mig upp, för jag fick kramp i hålfoten... inte helt stadig på foten men det gick över, och vid halv tio var jag uppe och alert igen. No hangover (tog det careful med drickat) och pigg. Härlig lördag, och ser fram emot nästa gång :)

Av Camilla - 3 maj 2010 12:15

Lånade en textrad från Fantasi (tror jag)...

Men det känns lite så   

Hemma från omläggningen och det ser ljust ut... riktigt ljust

Numera finns det ingen gång mellanhålen (fanns igår när jag la om) och det "gamla" hålet är så litet att det inte gick att putta ner någon aquasel (stavar väl fortfarande fel på det ordet kan jag tro) så idag fick det bara lite salva.

Och det "nya" hålet som kom för en vecka sedan, ja det är pyttelitet det oxå, fick in 1 cm aquasel i det... Håller det i sig och jag har tur så är det denna veckan med omläggning bara, och kanske inte ens det.

Whoppedoppedoooooo!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards