Alla inlägg den 14 april 2010

Av Camilla - 14 april 2010 18:30

Får erkänna att när jag kom hem i söndags så var jag så nära botten jag kunde komma. Grät ohejdat, allt var svartaste svart. Men jag anar en ljusning, och den verkar komma snabbt.


I måndags fick jag min läkares egen distriktsköterska, och hon var mycket mer hoppfull. Hålet var grundare, och öppningen började se mindre ut.

I tisdags var hålet ännu mindre, men hålet i naveln såg större ut.


I dag fick jag en annan sjuksköterska, och vi såg en markant skillnad mellan hur mycket aquagel det går ut. (stavar det säkert åt skogen) Aqvagel är en sorts förband som drar åt sig vätskan, och blir som ett geleaktigt band. Idag fick vi klippa bort säkert 5 cm från bandet, eftersom det inte gick att påta in/ner det i hålet.

Hon la också en klick av en sort gel i naveln, som ska hjälpa hålet där att läka. tyvärr så ser det ut som om det kommer att öppnas igen precis nedanför naveln, men därunder finns inget hål, det har läkt undan fint.

Jag hade en skräck för att det skulle gå hela sommaren innan jag var okej igen, men nu har jag större hopp. Förhoppningsvis så är jag okej igen tills midsommar =) Längtar.......

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards