Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Camilla - 10 mars 2010 13:15

Idag har jag varit inne på sjukhuset och bytt lite delar på Putte... eller rättare sagt lite delar på mig länkat till Putte.

Ny svamp i såret, som först blev renklippt från död vävnad, sedan slangen från svampen o hålet till en grövre slang som sedan går ner i Puttes behållare. Läbbigt värre. Vet inte om jag tyckte att det såg så mycket bättre ut precis.

På fredag är det återbesök med representanten från företaget och så kirurgen. Det är jag lite nervig för eftersom jag vet att Martin kommer att klippa rent ännu mer, och i måndags sved det när han klippte. Ingen trevlig upplevelse, helst inte när man är så jävla rädd för smärta som jag är.


Vet att det ska hjälpa till att läka nu, men det känns deppigt. Jag vill inte ha ett hål i magen, jag vill inte bära omkring på Putte hela tiden, alltid vara inkopplad till en maskin som tynger. Jag vill kunna vara JAG, klä mig som jag vill och göra vad jag vill.....

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards