Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Camilla - 4 mars 2010 16:52

Idag fick Carino intyg på hjärta UA.

Carino är en dotter till Pyret o Elton, och helssyster med Molly

Av Camilla - 4 mars 2010 09:02

Kallt i natt här... vi har vant oss vid någon plusgrad nu denna veckan, men inatt har det varit under -6 grader, så i köket var det bara 16grader när jag steg upp...


Fåglarna har vant sig vid att få mat runt ena fönstret i tv-rummet så de sitter i häcken och väntar på något gott. Lillan har upptäckt detta så det gäller att hålla koll på henne.


Drömde inatt att Geisha fick fler ungar. Hon har tre stycken bebbar som föddes för en månad sedan, men jag drömde att hon fick två viltröda, en bourgougne och en isabella... tänkte: men Marika, vad har du parat henne med?! Reaktion på tanken om vilka som parat sig under tiden de sprungit lösa på LU?


Googlade igår på Vacuum-pump fast jag sagt att jag inte skulle göra det. Jag är nästan paniskt rädd för att saker ska göra ont. Eftersom jag lever med smärta 24-7 så borde jag vara van, men ändå.... Och blev mycket lugnare när jag läste om det. Stod att det läggs ner en svamp i såret, sedan sätts ett plastförband över, och man gör ett litet hål i plasten där pumpen kopplas. Skönt, jag fick associationer annars om att de op in en pump osv.


Mår mycket bättre idag än igår. Har nog undermedvetet varit orolig för allt detta med såret som inte läker, fettvävnaden som dör, hur stort är egentligen hålet undertill, har sett ett ställe till där det börjat att jävlas... min sommarmage är en dröm, och kommer nog inte att ske i år. Först ska detta läkas, sedan blir det en ny operation för att laga hålet....



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards