Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Camilla - 22 februari 2010 21:07

Det måste vara det som hänt med Godis... inte alla flaskorna i backen är ett annat sätt att tolka det.


Hon kan, tack vare skaren på den förbannade snön, hoppa över grinden ut på framsidan eller ner till kaninerna.


Och i takt med att departementet utvidgat sina sysslor så har hörseldepartementet gått på semester... om hon ens reagerar när du ropar på henne (läs VRÅLAR nuförtiden) så kommer hon fram, tar en titt på vem det är, och sedan vänder hon ryggen helt sonika åt en och skiter högaktningsfullt i vad man säger och gör....


Dessutom är hon konstant hungrig, och det där guldfiskminnet som finns kvar i en dokumentmapp i en hörna på senildepartimentet, säger åt henne att hon inte fått något att äta, och så kan det vara 5-10 min sedan hon glufsade i sig allt i sin skål. Ja, glufsa.... bordsskick är ett minne blott, här slukas det i hundra nittio knyck, för att sedan försöka sno åt sig det som Wilma inte hunnit äta.

Av Camilla - 22 februari 2010 07:51

Vill inte läka som det ska i och under naveln så idag har jag en dag med enbart låga pyjamasbyxor och top, låter gördeln vara så att såret får en chans att lufttorka.

Tror att gördeln har varit en bov i dramat lite grand, det har blivit för tätt och varmt så läkningen har försenats.

Vätskar fortfarande lite så i byxkanten har jag en tvättlapp som byts med jämna mellanrum, att suga upp det som eventuellt rinner.

Utöver det så ser det fint ut. Sjuksystern sa åt mig att hålla det torrt och bart så mycket som möjligt så det är planen. Har fotat idag i profil och framifrån men Facebook har lite problem med mina foton så jag ska försöka ändra dom och lägga in dom senare.


Mina "lovehandels" (det så kallade sexgreppet) finns kvar men i mindre format.


Mamma sa att jag kommer att få ett ganska så fult ärr där det inte har läkt ännu, men det är bara bagateller i långa loppet.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards