Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Camilla - 25 januari 2010 17:00

Anki ringde innan: Hon har varit ho C idag med Molly, o fått nytt hjärtintyg UA nästan 3 år gammal och kommer - om allt går som det ska - att paras nästa vecka, bara dagarna innan jag ska opereras.

Som vanligt kunde inte Å låta bli utan tog en runda in i rummet ör att gosa med henne.

Av Camilla - 25 januari 2010 16:59

 En kille hade tre fruntimmer på gång och kunde inte bestämma sig över vilket som skulle vara lämpligast att gifta sig med.



Han funderade ut en test.



Han tog ut 150.000 kr ur bankontot och gav dem var och en 50.000 kr.



Han talade om för dem att de skulle spendera pengarna som de ville.



Den första gick ut och shoppade, köpte kläder, juveler och besökte skönhetssalongen.

Hon gick tillbaka till killen och sade: "Jag har spenderat alla pengar för att du ska tycka mer om mig, för att vara vackrare, för att jag älskar dig".



Den andra gick ut och shoppade, köpte kläder åt honom, en platt teve, golfklubbor och sportskor. När hon kom tillbaka sade hon: "jag köpte alla dessa presenter åt dig för att du ska bli lyckligare, för att jag älskar dig".



Den tredje tog pengarna och investerade dem i aktier på börsen och inom tre dagar trefaldigade pengarna. Hon gick tillbaka lämnade de 50.000 kr till killen och sade: "Jag investerade dina pengar och tjänade mina. Nu kan jag göra vad jag vill med dem. Det gjorde jag för att jag älskar dig".



Killen började fundera och fundera och fundera

och fundera och fundera och fundera

och fundera och fundera och fundera



Det tar tid för killar att fundera!!!



och fundera och fundera och fundera

och fundera och fundera och fundera

och fundera och fundera och fundera



och fundera och fundera och fundera

och fundera och fundera och fundera

och fundera och fundera och fundera



och fundera och fundera och fundera

och fundera och fundera och fundera

och fundera och fundera och fundera



och fundera och fundera och fundera

och fundera och fundera och fundera

och fundera och fundera och fundera



och fundera och fundera och fundera

och fundera och fundera och fundera

och fundera och fundera och fundera



och fundera och fundera och fundera

och fundera och fundera och fundera

och fundera och fundera och fundera



och fundera och fundera och fundera

och fundera och fundera och fundera

och fundera och fundera och fundera



och fundera och fundera och fundera

och fundera och fundera och fundera

och fundera och fundera och fundera



Och så valde han den som hade de största tuttarna!!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards