Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Camilla - 23 januari 2010 22:12

Huset fullt av hundar. Känns det som. Men det är ju det antal jag hade när jag bodde i lägenheten, så det är inte många egentligen. Förutom mina två och Emmes Wilma, så har jag Lova, Fiona och Molli här.

Beskrivningen på Fiona lät mer som lite dampig, men hon är helt underbar. Så go att när vi skulle upp och lägga oss nu ikväll så kallade jag henne för Sös, vilket är hennes mammas namn.

Lova är också go, och de är inte vidare vilda av sig, inte när man haft någon som Lillan i sitt liv.

Molli är 8 år, och som Helena sa, inte många knop där inte. Jo det var när hon var ute och sprang i snön.


Lova hade säkert varit här i minst en halvtimme innan hon upptäckte Asta i sin bur. Och sedan tillbringade hon halva dagen med att blänga på Asta och skälla ut henne med jämna mellanrum. Framåt kvällningen gav hon dock upp.



Av Camilla - 23 januari 2010 22:09

Inte promenixat idag eller igår. Tänkte att det kanske var en överansträngning... men det har inte blivit bättre. När jag stiger upp på morgonen så känns det bara lite stelt, men ett par trappsteg och sedan ömmar det för fullt igen =(

Jäkla skit! Nu när jag kommit igång med promenaderna så får jag både skoskav och ömmande knä. Behöver nästan använda en krycka ibland.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards