Alla inlägg under oktober 2009

Av Camilla - 7 oktober 2009 15:14

Gynekologen...
... frågar kvinnan:
- Vet du vad ditt rövhål gör när du får orgasm?
- Ja, svarar kvinnan. Han är hemma och passar barnen!


Vad kallas...
... det skrynkliga skinnet som sitter längst fram på mannens organ och som åker fram och tillbaka när man har samlag?
- Kärringen!

 

Mitt i natten...
... går lille Johan på toaletten. Plötsligt hör han stönande från sovrummet. Han tittar in och ser att föräldrarna har sex. Innan dem hinner reagera så utropar lille Johan:
- Jag ska rida hästen!
Lille Johan hoppar upp på pappans rygg och han är glad att sonen inte ställer några obekväma frågor och låter honom hållas. En kort stund senare börjar mamman flåsa allt häftigare och stöna allt högre, varpå lille Johan utropar:
- Håll i dig pappa! Det är nu jag och brevbäraren brukar bli avkastade!


En gynekolog...
.. är en person som letar efter problem där vi andra hittar glädje!


En man och...
... en kvinna hade varit gifta i 30 år och bestämde sig för att återuppleva sin bröllopsresa och åkte till Florida där de hyrde en lägenhet.

 På morgonen vid frukostbordet efter en het natt tittade kvinnan ömt på sin make, med lidelse, och sa:
- Vet du, det bränner lika mycket i bröstvårtorna på mig när jag ser dig nu, som för 30 år sedan!
- Inte så konstigt, svarade mannen, den ena hänger i teét och den andra ligger i gröten!
 

Två kvinnor...
... är ute på stan för att shoppa då dem plötsligt ser brunettens kille komma ut från en blomsteraffär med hela famnen full av blomster.
- Fan, säger brunetten, nu är min kille ute och köper blommor till mig igen!

- Gillar du inte blommor? frågar blondinen.

- Jodå, svarar brunetten, men han köper aldrig blommor till mig utan att ha en massa förväntningar efteråt och jag har inte lust att ligga på rygg med benen i vädret hela helgen...

Blondinen blir tyst och fundersam och frågar försiktigt:

- Har du ingen vas?


Frun kom hem...
... från ett dildoparty och gubben frågade:
- Nååå, hade dom någon som liknade min snopp?
- Ja, men dom sålde dom som öronproppar!


En blondin...
... kom in till Posten och ville skicka ett postogram till sin mamma som befann sig utomlands. Den manliga expediten sa att det kostade 750 kr.
- Jag har inga pengar, sa blondinen, men jag gör vad som helst för att få meddelandet till min mamma.

- Vad som helst? frågar den manliga expediten och tittar på henne med ett höjt ögonbryn.

- Ja, vad som helst, svarar blondinen.

- Ok, följ då med mig, säger mannen.

De går in på ett rum och stänger dörren.

- Nu, gå ner på knäna.

Blondinen går ner på knä.

- Dra ner gylfen.

Blondinen drar ner gylfen.

- Ta ut Petter Niklas.

Blondinen tog ut den med båda händerna.

- Så där ja, nu kan du sätta igång.

Blondinen håller Petter Niklas i händerna, plutar med munnen och säger:

- Hallå mamma, hör du mig?


En kille...
... slår sig ner bredvid en snygg tjej vid baren. Han börjar pilla på sin klocka.
- Är din date försenad, frågar tjejen.
- Nej, svarar han, det här är en specialklocka som skickar information. Just nu står det att du inte har några trosor på dig!
- Men då hoppas jag att du inte betalat alltför mycket för klockan för den fungerar uppenbarligen inte, svarar hon kaxigt.
Killen ler självsäkert, knackar på klockan och säger:
- Den går en timme för fort!


Lilla Evert...
... satt på polisstationen, han hade rymt hemifrån. Polisen frågade varför han hade rymt och lilla Evert svarade:
- Jo, innan jag somnade igår kväll hörde jag hur mamma och pappa var väldigt bekymrade över hur amorteringarna på huset skulle betalas. Senare vaknade jag av ljud från deras sovrum. Där hörde jag pappa stöna och säga "Jag drar mig ur!" och mamma svarade, också stönande "Vänta lite så kommer jag också!" Så då tänkte jag att det var ju ingen idé att stanna kvar ensam och ta hand om amorteringarna. Jag är ju bara 8 år!



Vet du vad...
... det är för likhet mellan att hoppa bungyjump och att vara otrogen?
- Nä?
- Först vet man inte om man vågar, sen går det snabbt och så går det åt helvete om gummit inte håller!


Hur gör man...
... när man varit ute och partajat för länge en natt?
Smyg INTE in och tro att din partner sover för då blir det liv. SPARKA istället upp dörren och skrik:

"NU JÄVLAR SKA HÄR KNULLAS!"

Då ska du få se på en som sover!


Killsnack...
... i baren:
- Oj, så många Ica-damer här är ikväll!
- Ica-damer? Har Ica personalfest?
- Nej, nej, nej, jag menar gammalt kött i ny förpackning!

 

Jag var på puben igår när jag plötsligt insåg att jag desperat behövde fisa 

Musiken var riktigt, riktigt hög, så jag timade mina pruttar med soundet.  
Efter ett par låtar, började jag känna mig bättre.
Jag avslutade min öl och märkte att alla stirrade på mig. 
 
Då mindes jag plötsligt ....  att jag lyssnade på min iPod.  
 

Av Camilla - 7 oktober 2009 09:54

Nästa helg ska jag till Kronobergs KAF och ställa ut Iron, två veckor senare är dte dags för Skånes utställning i Åstorp där jag ska ställa Iron och kanske någon hermelin. Roligt att man har ngt att ställa nu... vet inte om jag kommer att fortsätta med kaninerna men någon liten utställning kör jag på ett tag till så får vi se. Har tappat intresset för kaninerna nu. Känns som en plåga o ett tvång att gå ut o städa till dom, ge dom mat eller ens gosa med dom. Inte roligt längre.

Av Camilla - 7 oktober 2009 09:52

Så var det bestämt! Joel ska sova hos mig i helgen. Vi ska titta film/tv och käka godis så det står ut genom våra öron. =)

Länge sedan det var en riktig myshelg så vi har mycket att ta igen vi båda!

Av Camilla - 5 oktober 2009 20:06

Sitter här nu, nybadad och väldoftande, har rakat benen och upptäcker då x antal nya blåmärken... undrar i mitt stilla sinne: varifrån kommer de små jävlarna? Jag har inte stött emot, inte suttit konstigt.... Hoppsan hejsan, mina ben är blåa här o där...

Av Camilla - 5 oktober 2009 06:44

Jävla blåst! Nu för tiden fryser jag mycket och vid låg temperatur, och vårt hus är sådant att när det är nordanvind så är det kallare inne. Inatt har jag haft 2-delade pyjamas, chenillestrumpor och dubbla täcken (det är oerhört ovanligt för att vara jag) och ÄNDÅ fryser jag. Fast å andra sidan: pappa hade inte eldat så det är inte mer än 17 grader i huset. Ska skriva en lapp så att det är eldat när jag kommer hem, jag behöver både värme och ett bad.


Nackdelen förutom själva grejen att frysa, är att alla mina vinterjackor är från före operationen, inte så många jag kan använda längre för de är enormt för stora!

Av Camilla - 4 oktober 2009 21:08

Känner mig som sådan var söndags kväll för då är det dags att fylla på min doselett. 2 olika Levaxin för min dåliga ämnesomsättning, 1 panodil mot värk, 1 B-vitamin, 1 Mitt Val Kvinna, 1 folasin. Det är morgonens cocktail.

På kvällen är det två antidepressiva och 2 Tramadol, båda mot värk.....

Inte konstigt att man känner sig mätt på morgonen....

Av Camilla - 4 oktober 2009 20:57

På lördag morgon åker mamma, pappa o Linda till Eksjö på kaninutställning. Ensam hemma blir jag o djuren. Har tänkt mig att köpa hem några cider o hyra någon film. Ta en tv-kväll i soffan. Äta något gott.

Efter September månad kan det vara skönt att vara ensam lite. Fast klart. Om just HAN hade lust att sitta bredvid mig i soffan och mysa, då hade jag inte tackat nej. Men eftersom jag inte har någon HAN så myser jag istället med några HON, för klart att Godis och Lillan ska sitta med mig där!


Från början hade jag lite svaga planer på att bjuda hit lite folk, ha en liten halloween-fest kanske. Men nej. Skulle det vara några i så fall så skulle det vara Emme o Niklas, men nej. De behöver oxå vara lite ensamma. Jag har ju sovit hos dem sedan i torsdags, och idag när jag var i Växjö så kom Linda o pappa dit. de hade tagit en tur till IKEA i Älmhult o käkat lunch. Köttbullar så klart!


Förresten: Har ni några film-tips så skriv dom gärna som kommentarer. Och JA jag har redan sett Män som hatar kvinnor, fast å andra sidan, den kan man se fler gånger om det skulle knipa.

Av Camilla - 4 oktober 2009 20:03

Har ju varit på uppfödarutbildning i helgen, i Växjö. Cavaliersällskapet anordnade den, och det kostade oss medlemmar så lite som 200kr för att delta. Den kunskap som vi fick ta del av, de råd och frågor som dryftades var värt mycket mer än så!

I lördags var det information från Jens Häggström (professor och världskänd på/om cavalierernas hjärtproblematik) som informerade oss om rådande läge, vad som egentligen sker i hjärtat när biljud upptäcks mm, och Erna-Britt Nordin gick igenom lite om parning-valpning osv.

Idag var det Bo Edoff som informerade om Näringslära. Han är representant för Royal Canin, men gjorde ingen egentlig reklam för sitt märke, utan talade mer om vad som hundarna behöver osv. Efter honom var det Anne Skogh från SKK Juridiska avdelning, och den infon hon delade med sig av var enormt viktig!

Dagen avslutades med Agrias representant men det gav inte mig något eftersom jag inte har Agria eller tänker ha Agria på mina hundar.

Allt som allt: Toppenhelg! Kanon! Och så värdefullt att fått ta del av allt detta!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards